آیا بیماران دیابتی در دیالیز زنده باد

جمعه 7 تير 1392
ن : lafee

آیا بیماران دیابتی در دیالیز زنده باد

 

آیا بیماران دیابتی در دیالیز زنده باد

دیالیز معمولا زمانی که کلیه ها شکست خورده است. دیابت یکی از علل اصلی بیماری کلیه است. طول می کشد تا علل در 35٪ موارد نارسایی کلیه. آیا بیماران دیابتی در دیالیز طولانی زندگی می کنند؟ پاسخ این سوالات را از فردی به فرد دیگر متفاوت است. اگر شما می توانید دیالیز خود را به خوبی مدیریت کنید، شما ممکن است تا زمانی که 20 سال در آن زندگی می کنند. اما، اگر شما موفق، طول عمر ممکن است ظرف مدت 1 سال است فقط.

بدین ترتیب، اگر شما می خواهید به دانستن پاسخ دقیق از بیماران دیابتی در دیالیز طولانی زندگی می کنند؟ "، شما در حال پیشنهاد به پزشک شخصی خود مشورت کنید و یا شما می توانید ارسال اطلاعات اولیه خود، از قبیل سن، جنس، وزن، سطح قند خون، سطح فشار خون، سطح کراتینین و سطح عملکرد کلیه به kidneyask@hotmail.com است برای به دست آوردن یک برآورد شخصی شما انتظار می رود طول عمر. همچنین، شما می توانید سوال زیر در پایان این مقاله را ترک.

ارقام

گزارش شده است که نرخ بقای دیالیز در نزدیک به 80 درصد از طریق یک سال، 64٪ از طریق 2 سال، 33 درصد پس از 5 سال و 10 درصد از طریق 10 سال.

با این حال، این آمار به طور متوسط ​​است. اگر شما نیز از دیابت رنج می برند، طول عمر ممکن است کوتاه تر از دیگر بیماران مبتلا به نارسایی کلیه بدون دیابت است.

نکته دیگر، شما باید بدانید این است که جواب این سوال متغیر با توجه به شرایط مختلف individucal

پاسخ متغیر است

حتی اگر آمار ممکن است امیدوار کننده به نظر می رسد، جواب این است: همیشه متغیر است. واقعیت مهم دیگر این است که از 20٪ از بیماران دیالیزی که در سال اول جان خود را از دست می دهند، 50٪ می میرند در 3 ماه اول است. می تواند تعدادی دلیل برای این نتیجه وجود دارد.

دلایل احتمالی ممکن است:

- بیماری های دیگر و یا عوارض پیشرفت سریع تر از بیماری کلیه و دیابت از جمله بیماری قلبی، سرطان و غیره

- بیماران بیش از حد قدیمی به پرداخت هزینه دیالیز مکرر

- علایم شدید، مانند سخت به نفس

خبر خوب این است که برخی از گیاهان کمک به کاهش قند خون و بهبود عملکرد کلیه به طور طبیعی، که می تواند کمک به بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی به کاهش فرکانس دیالیز است. اگر شما علاقه، شما می توانید پیام زیر را ترک کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: زنده ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.